Branje ima v procesu šolanja pomembno vlogo in dobro razvita bralna zmožnost učenca je eden od ključnih dejavnikov njegove učne uspešnosti. V prvem triletju poteka intenzivni razvoj temeljnih bralnih zmožnosti in cilj bralnega pouka je razviti avtomatizirano tehniko branja ob ustreznem razumevanju.
Znotraj Bralnih minutk učiteljice s strokovnim vodenjem pomagamo učencem prve triade v procesu opismenjevanja.
Delo poteka enkrat tedensko v 10-ih majhnih skupinah. Tako je omogočen individualen pristop in posvečanje časa vrzelim, s katerimi se učenci soočajo.
Ker stremimo k napredku tako na področju razumevanja prebranega kot tudi avtomatizirane tehnike branja, enkrat mesečno preverimo tudi tekočnost branja, in sicer tako, da izmerimo, koliko besed otrok prebere v eni minuti. Podlaga za merjenje so veljavne norme Ocenjevalne sheme bralnih zmožnosti za 2. in 3. razred.
Veselimo se dela in napredka otrok!
Učiteljice Bralnih minutk Ravnateljica Sabina Ileršič